نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6020
-
الف
+

«آمیتاب باچان» و «عامرخان» نتوانستند «قاتلان هندوستان» را نجات دهند

«قاتلان هندوستان» یکی از پرهزینه ترین و شکست خورده ترین فلم های بالیوود در سال ۲۰۱۸ لقب گرفت.

«قاتلان هندوستان» یکی از پرهزینه ترین و شکست خورده ترین فلم های سینمای هند در سال ۲۰۱۸ لقب گرفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «قاتلان هندوستان» یکی از پرهزینه ترین و شکست خورده ترین فلم های سال ۲۰۱۸ لقب گرفت و حتی قدرت ستارگانی چون «آمیتاب باچان»، «عامرخان» و «کاترینا کیف» نتوانستند این فلم را از شکست نجات دهد.

«عامرخان» که به آقای کمال گرای سینمای هند شهرت دارد ، مسئولیت شکست این فلم را به دوش گرفت.

او گفت:« تمام مسئولیت شکست «قاتلان هندوستان» را به دوش می‌گیرم.فکر می‌کنم ما اشتباه کردیم اما شخصا مسئولیت شکست را به دوش می گیرم.

وی افزود :«می توانید مطمئن باشید که ما از هرکاری برای این فلم فروگذار نکردیم اما از یک جایی مسیر را اشتباه رفتیم.بخشی از مردم فلم«قاتلان هندوستان» را دوست داشتند که از آن ها تشکر می کنم. اما اکثریت فلم را نپسندیدند و برای مان قابل درک است.»

«عامرخان» در پیوند با این موضوع گفت :«مردم با انتظار بالایی به تماشای فلم من رفتند.می خواهم از آن ها معذرت بخواهم که نتوانستم سرگرم شان کنم.احساس بسیار بدی دارم که از عهده این کار برنیامدیم.»

«عامرخان» در ادامه گفت :«برایش آسان نیست از دلایل شکست فلم در ملاعام صحبت کند.چرا که فلم هایش مانند فرزندان او هستند و فرزند او باقی خواهند ماند حتی اگر شکست بخورند.»

دنیای تصویر آنلاین نوشت: «قاتلان هندوستان» ماه آینده در چین به نمایش عمومی درخواهد آمد. این فلم محصول کمپانی یاش راج فلمز است.

م ح/ ب م

 

نظر شما
ارسال نظر